torsdag den 21. juli 2011

Tinittens Pakkeleg.

Jeg har været lidt på rundfart på en masse spændende blogge... og den ene er denne http://tinittens-tumlerier.blogspot.com/. Og Tine har lavet den sjoveste pakkeleg, jeg længe er kommet forbi...

Reglerne er som følger (citat fra Tines blog):
Jeg sender en pakke til de to første, som skriver i kommentarfeltet, at de gerne vil være med.

Der er to pakker at vælge imellem - Den finurlige og den mere klassiske. Den første der skriver vælger hvilken pakke som skal sendes til vedkommende.

Dernæst modtager jeg en pakke fra de to som har deltaget, og de to deltagere laver selv et indlæg på deres blog med tekstens Tinittens Pakkeleg ( og gerne link her til), finder to nye til at deltage, som sender pakker retur. Og sådan fortsætter vi derudad....

Når man modtager en pakke skriver man et indlæg på sin blog, viser billeder og linker til afsenderen Jeg håber, at I vil være med:-)


Og jeg har valgt den finurlige pakke... så det bliver spændende at se den i virkeligheden... jeg får i hvert fald ikke ret meget ud af billederne herover.

Så når jeg har modtaget pakken fra Tine, så tager jeg et billed ud sløring og ligger på bloggen, og så starter jeg en tilsvarende op herinde.

Jeg håber virkelig derer nogen der har lyst til at være med. :o)


P.S. Den klassiske pakke er stadig ledig hos Tine.. følg dette link http://tinittens-tumlerier.blogspot.com/2011/07/tinittens-pakkeleg.html?showComment=1311229127573#c2770909515602226916

4 kommentarer:

Tinitten sagde ...

Uhhh:-)

Jeg er spændt på hvad du siger til pakken.... hehe ;-)

Knuser

Tinitten sagde ...

Så er den sendt:-)

MusseOlsenJensen sagde ...

Hvad fik du? :-)

Marianne1972 sagde ...

Det skal jeg få lavet et indlæg med når jeg kommer hjem fra arbejde.